بازی Saints Row تا 23 اوت 2022 به تعویق افتاد

بازی Saints Row تا 23 اوت 2022 به تعویق افتاد

راه‌اندازی مجدد بازی Saints Row از Deep Silver و Volition با تاخیر مواجه شد. به جای 25 فوریه 2022، اکنون قرار است در 23 آگوست سال آینده برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC منتشر شود. مدیر خلاق Volition، جیم بون، در به‌روزرسانی گفت که اولویت تیم «ایجاد بهترین بازی Saints Row تا کنون است و اگر ما در تاریخ اصلی منتشر کنیم، مطابق با استانداردهایی که خودمان تعیین کرده‌ایم، نخواهد بود.

 

بون خاطرنشان کرد که تیم به زمان بیشتری برای "تنظیم دقیق" نیاز دارد و "تغییر زیادی در بازی خارج از کیفیت و جلاپذیری کلی ایجاد نخواهد شد. همچنین به نظر می رسد که همه گیری COVID-19 بر توسعه تأثیر داشته است. صادقانه بگویم، ما تأثیر کووید را بر برنامه‌مان دست‌کم گرفتیم، اگرچه همه خیلی سریع با کار از خانه سازگار شدند و به طرز باورنکردنی سازنده‌ای ادامه دادند. با این حال، با توجه به اندازه و وسعت بازی Saints Row جدید ما، آشکار شده است که برای ایجاد بهترین بازی ممکن، باید به تیم خود زمان بیشتری بدهیم تا کاردستی خود را کامل کند.

 

هرکسی که انتظار بازنگری اساسی در داستان و شخصیت‌ها را دارد از زمان اعلام اولیه با واکنش‌هایی مواجه شده است . باید توجه داشته باشد: هیچ تغییری در راه نیست. بون گفت: «مطمئن باشید، هیچ تغییری در داستان، شخصیت‌ها یا هر چیزی که ما عاشقانه در چند سال گذشته تصور کرده‌ایم و قبلاً با شما به اشتراک گذاشته‌ایم، ایجاد نخواهد شد.

 

در طول دو سال گذشته، همه گوشه‌های صنعت سرگرمی به یک شکل تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. خودمان به عنوان گیمر، می دانیم که چه احساسی دارد به تاخیر افتادن چیزی که مشتاقانه منتظرش بودید. این ناامید کننده است و شما احساس ناامیدی می کنید. اما ما همچنین می دانیم که وقتی در نهایت Saints Row را در دستان شما قرار دهیم، ارزش انتظار را داشت. این اولویت مطلق ما است که این را درست انجام دهیم.»

 

Saints Row  با یک راه‌اندازی کامل، از عناوین قبلی این سری فاصله گرفته است. داستان در Santo Ileso، یک شهر تخیلی در جنوب غربی آمریکا، اتفاق می‌افتد، بازیکن The Boss را کنترل می‌کند که رئیس یک باند جدید است. آنها باید با هم در مقابل Los Panteros، The Idols و Marshal Defense Industries رقابت کنند و در عین حال میراث خود را تثبیت کنند. بسیاری از اکشن های بیش از حد هنوز باقی مانده است، در حالی که سفارشی سازی کاراکترها طیف گسترده ای از گزینه ها را نوید می دهد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Saints Row تا 23 اوت 2022 به تعویق افتاد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/66b2

خبرنامه بازی ها

گالری